A Lánchíd 19, Budapest első design szállodája különleges építészeti és design megoldásainak köszönhetően számos nemzetközi díjat nyert.
A design folyamatosan megújul a világban, a mai designnak már a következő generáció vágyainak és igényeinek is meg kell felelnie. Ezt tartottuk szem előtt megújulásunkkor. A hotel megváltozott környezete lehetőséget teremtett egy új koncepció kibontására, mely integrálja a városi létet a hotel életével. Fónagy Dóra építész és designer stratégiája a dinamizmus és a nyitottság elveire épül. Az Orosz Richárd által tervezett színkoncepció pedig meghatározza a színek áramlását a földszinttől a legfelső emeletig.
Új design koncepciónk központjában a nyitás és az áramlás áll. Nyitás a városra és áramlás a Dunától a Budai Várig, a Lánchíd 19 design hotelen keresztül. Fontosnak tartottuk, hogy vendégeink integrálódni tudjanak a városba és a városi életbe, ugyanakkor otthon érezzék magukat szállodánkban. Rugalmas és dinamikus tereink a városlakók számára is hívogatóak. A különleges enteriőrben kiemelt helyet kapott az L19 Bistro-t, amely találkozási pont a városiak és szálloda vendégei között, valójában az utca integrált része.
A budapesti Lánchíd 19 design hotelben együtt élnek a nemzetközi márkák és a hazai designerek munkái. A legfrissebb design tendenciák mentén szervezett, megújult szobákat olyan élvonalbeli designerek termékei egészítik ki, mint a Cappellini, a Moooi vagy a MENU. Szállodánkban, mint egy égigérő fa jelenik meg az áramlás és a dinamizmus. Szintenként felfelé egyre törtebb, világosabb színek jelennek meg a szobákban. A belvárosi szálloda legfelső szintjén található három panoráma apartmanjában is egy-egy nemzetközi trend, egy-egy nagy márka határozza meg a hangulatot: Cappellini, Living Divani, Moooi.
Az alagsorban XIV. századi falakat és egy víztorony maradványait tárták fel, melyek az egyik szekcióterem részeként az előcsarnok üvegpadlóján keresztül is láthatóak. A Luxemburgi Zsigmond korából való nagyméretű és történetileg igen értékes falak mélyén vízkiemelő faszerkezetek maradványai találhatóak, melyek hajdan a Budai Vár vízellátását biztosították. Az archeológiai leletek építészeti kontrasztul szolgálnak az innovatív átrium számára, ahol az üveg függőhidak felületén a hotel alkotóinak homokfúvott ujjlenyomatai látszanak. Az átriumban a híres – Picasso élettársaként is ismert – francia festőnő, Françoise Gilot három képét találják a vendégek. A budapesti szálloda építészeti koncepciója a hotel és közvetlen környezetének interaktív kapcsolatára, az idővel való párbeszédre, s a vendégek aktív részvételére épít. A hotel különleges üveghomlokzatával egyfajta „világítótoronyként” áll a Duna-parton.